אלעד

‏הציונות הדתית תתמוך בפרוש או בבוטבול? היו"ר מנסה להסביר

I have 4728views
בלבול נוצר בקרב אנשי הציונות הדתית באלעד, בשאלה האם לתמוך בישראל פרוש או ביהודה בוטבול • זאת בשל הודעה של השר בן גביר כי יש לתמוך בפרוש לראשות העיר, אך ביניב בדלוב למועצה - בזמן שבדלוב בכלל תומך בבוטבול

הקרב באלעד: אחרי הודעתו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ כי יש לפעול למען יהודה בוטבול כמועמד לראשות העיר, וההחלטה של השר איתמר בן גביר שתומכי עוצמה יהודית יצביעו לישראל פרוש לראשות העיר וליניב בדלוב למועצת העיר – נוצרה סתירה. הסיבה: בדלוב תומך בכלל בבוטבול, ולא בפרוש.

בעקבות כך יניב בדלוב, שמכהן כיושב ראש 'הציונות הדתית' באלעד, פרסם הודעה בה הוא מנסה להסביר את הסתירה בהחלטה של בן גביר – בין להצביע לבדלוב למועצת העיר ולבין להצביע לפרוש לראשות העיר. "שלום חברים, אני יודע שאתם מחכים להסבר על מה שקרה. השתדלתי מאוד שזה לא יקרה, אבל לא הכל בשליטתי", פתח בדלוב.

"אין זה סוד שהשר בן גביר חלוק עמוקות עם יו״ר שס אריה דרעי ברמה הארצית, בעיקר בכל הקשור למהלכים בממשלה, לכניסת גנץ, ולמגעים לכניסת לפיד. כל זה לא קשור אלי. אני לא קשור לשיקולים הארציים, אלא אך ורק לשיקול המקומי שלנו באלעד. אני ממוקד מטרה להביא הישגים ועשייה לתושבי העיר ולקהילה הדתית לאומית באלעד, לכן פעלתי ונלחמתי להביא הסכם מלא בהישגים", הוסיף.

"השר בן גביר ניהל עם פרוש מומ נפרד, והגיע לסיכומים משלו. בכל הכבוד הראוי, אני ממשיך לתמוך ביהודה בוטבול. המועמד היחיד שהסכים לכל דרישותינו למען הקהילה הדתית לאומית באלעד, הוא יהודה בוטבול. זו הסיבה שאני תומך בו, בהוראת רבני הקהילה שלנו, והוא ייבחר ברוב גדול", כתב בדלוב לסיום.

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התושבים יצביעו רק למי שנותן להם שירות ולא לפי דילים מפלגתיים

  2. משיב כהלכה

    לבן גביר יש יותר השפעה מבדלוב.
    והוא רק מזיק לעצמו בתגובה המוזרה הזאת
    כפיות טובה

כתיבת תגובה